Sinemphotographyy Elfnur Bak benim böyle. Kırmızılık vs yok. Bebekte yok galiba. 🤭 Cooook silik hayal bir çizgi var. Yarın öbür gün tekrarlayacagim. Adetime daha 8 gün var biraz erken yaptım 🥲
Elfnur Sinemphotographyy Daha çok erken çizgi de göremedim rabbim sağlıkla nasip etsin bizlere inşallah. Adetin gecikince tekrarla bence suan çok erken