Elfnur Damlatır damlatmaz böyle oldu 2 3 dk oldu testi yapalı. Fazla idrarda damlatmadım . 3-4 damla yazıyordu bende öyle yaptım. Ne demek oluyor bu test mi bozuk yaşayan var mı ?
Elfnur birmucize1 senacnblt06_ Sinemphotographyy Elif3333 Loyabloom elifaras_01 Beyzanrrr Kızlar test normale donmeye basladı acaba erken mi çektim fotografı bu markayı ilk kez kullanıyorum 15 dk bekleyip snra sonucu okuyun diyor kullanma klavuzunda
Loyabloom Elfnur ama bu olmamış maalesef. Testi düz zemine koy 3-4 damla damlat hiç kıpırdatma. Bazen testler hatalı cıkıyor benımde hiç çizgi çıkmamıstı bi tanesinde.
elifaras_01 Bence yarın direk acil de kan ver testle uğraşma ben iki kere yaptım bebek yok çıktı aynı gün kan verdim gebe çıktım