Merymery2233 Önereceğiniz güvendiğiniz hastane doktor tavsiyesi var mı? 3. Sezeryan ve korkuyorum 😥😥 devlete gidip memnun kalan var mı ?
Gulblt Merymery2233 ben Medicana da Ali Metin Celepden memnunum ama biraz tuzlu bende yine araştırmalar içindeyim 😣
Pelinabay5844 Merymery2233 halkalı batınalar ali çelik işinde acayip uzman bi dr benim bütün tanıdıklarım hep ona qitti doqum yapan yapmayan herkes
busrakorayeymen Merymery2233 reyap hastanesi diler koyuncuya gidiyorum, memnunum. Cok tatli bir bayan
Gulblt Merymery2233 muayene ücreti 213 tl sgklı Doğum ücretleri baya yüksek Sezaryan yanlış hatırlamıyorsam 7 bin ayriyeten 2 bin epidural Doğum paketi olarak hiç sormadım bi onu sorucam ama genel olarak yüksek hastane😐
Zeynnep busrakorayeymen bende Diler hanıma gidiyorum. Dediğiniz gibi çok tatlı bir bayan insanı rahatlatıyor. 🤗
Deletedmom308 Bende reyap hastanesi mesuta beye gidiyorum tavsiye ederimmmmm. Sezaryen fiyatı 3000 civarı.muayene ücreti 80 lira
Gulblt Diler hanım için baya güzel yorumlar var sizlerde öyle diyince araştırdım sanırım bende bi gidicem peki hastane olarak nasıl Doğum yapan tanıdığınız var mı 😊