Aasdd benim de bugün 33. hafta ilk günü canım, bebeğin kafası çapı 35 cm, doktorlar biraz iri diyor, sezaryen öneriyorlar.
Valla ben de biraz sezaryen istiyorum sanırım ya, normal doğum sancı ıkınma epizyo korkutuyor beni ister istemez.
Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah ❤️