Rozalii-67 Minnakbiranne73 vajina hassaslaştıgı için enfeksiyon kapma oranı yükseliyor bazende gebelikten dolayı oluyor ama ben sarı akıntıdan dolayı gittim mantar enfeksiyonu dediler fitil aldm
Zeyni_zeyni Minnakbiranne73 Minnakbiranne73 merhaba bende 15+6 bende de sarı sümüksü akıntı oluyor karnım ve belim de ağrıyor acaba enfeksiyon mudur bilemedim doktora gitsem mi
HacerEnfal Minnakbiranne73 idrar yolu enfeksiyonu bu bende de 37 haftamdayim suyu çok içtiğim zamanlar geçiyor az içersem çoğalıyor idrar da yanma oluyor bazen su çok önemli
Yasminnim Minnakbiranne73 doktora git idrar tahlil ile idrar kültürü iste canım benimde aynıydı idrar yolu enfeksiyonu çıktı AUGMENTİN başladı doktor bugün
Rozalii-67 Minikkimyager evet idrarda çıktı mantar enfeksiyonu dedi doktor fitil ve kremlerle geçti çok şükür