Merhaba, henüz gebeliğini öğrenen ve ilk trimesterde olan anne adayları! :) Ben de sizden biriyim, 5 hafta 6 günlük hamileyim. Henüz keseyi gördük, bebişi ve kalp atışını haftaya dinleyeceğiz. Ben bu süreçte doğal olarak biraz kaygılıyım, sizler nasılsınız? :)