Demirela kaçamak nadiren de olsa yapabilirsiniz ama sizin şekeriniz var çok dikkat etmeniz gerekiyor. Her canınız istediğini, özellikle glukoz oranı yüksek şeyleri yerken normal gebelerde daha çok dikkatli olmanız gerekiyor şekerle alakalı yaşayacağınız her bir problem bebeğiniz için büyük tehlike arz ediyor. Canınız istiyor anlıyorum ama hamileyim aşerdim bahanesi ile kılıf uydurup tüketmeyin bence bebeğinizi ve kendinizi düşünüyorsanız. Yemek istediğinizde bebeğe verebileceği zararları düşünün, okuyun o zaman tutarsınız kendinizi