Okder62- Prenses dogumda belden uyusturuluyor, epidural yapiliyor yani. Belirli bi acikliga geldigi zaman epidurali yapiyorlar sanci degil kasilma hissediyorsun sık sık kontrol ediyolar aciklik 10 cm civarı olunca catala alıyolarmis diye duydum❤️ Nasipse benimde 39 hafta olduk, bekliyoruz epiduralli normal dogum yapacagim🥹🩷