Damla11 Selm kizlar ben 9+3 hamişim Doktorum daha gebelik oncesi utrogestan yazmisti bana hamile oldugumu ogrendigimizde de daha devam etmemi soyledi kullananlar varmi?
Deki ben 24 haftadan beri kulaniyorum fitil olarak su an 33 haftadayim rahmi guclendiriyor binevi desdek amacli bende rahim agzi kisalmasi oldugu icin .