Bende geçen etlige gittim asistanlar vardı hiç ilgilenmediler geçen gataya gittim orda da asistan vardı ama daha detaylı baktılar yalnız eski bir hastane ve temiz değil etlikte de doğum anında memnun kalanlar çok şuan 9 haftalığız sanirim etligi tercih edeceğim hangi doktora muayne oluyordunuz peki