Kızlar bende de evlendiğimden beri idrar yolu enfeksiyonu oluyorum ağlayacak dereceye geliyordum lavabodan çıkmadan geri giriyordum suya atılan tozdan da kullandım antibiyotik de kullandım ben artık çareyi buldum diye düşünüyorum eşimizden kapıyoruz diye düşünüyorum eşim çok titiz olmasına rağmen önceden sürekli enfeksiyon kapıyordum şimdi eşim korunduğundan beri çok şükür bir sıkıntım yok