tugbadurmaz34 Polenmom sizde stüdyo çekimlerine bir göz atın bence çok güzel arka planlar kıyafetler oluyor eşinizle anı olur
Polenmom tugbadurmaz34 ben hem stüdyo hem dış çekim için anlaştım zaten birisi Uludağ birisi stüdyoda olacak 🪽sadece kıyafette karar kılmadım henüz ✨