Pskmom merhaba sanırım siz de psikologsunuz ya da “psk”yı görünce ben öyle varsaydım. Ben (de) psikoloğum. Öncelikle tebrik ederim. Biz de henüz bebişin yalnızca kesesini gördük, bebişi ve kesesinizi haftaya görebileceğimizi söyledi doktor. Ben de zaman zaman çok sevinçli zaman zaman halen idrak aşamasındayım, sanırım dediğiniz gibi somut bir şey görmeden ya da duymadan beyin algılamakta zorlanıyor