Hayrisko bilmiyorum onu o doktoru duymadım hiç de ben hüma da Ahmet Emin Mutlu da yaptım ilk dogumumi tüp bebekti ztn kendisi tedavi uyguladı doğumumu da ondan yptim smdi ikinci gebeligim kartala geçti yine aynı ona devam ediyorum yine onda doğum ypcam ins çok güzel ilgi alakalı ve çok bilgili bı doktor