ygmrgzrn Kızlar bugün 15+1 oldu kahverengi leke ile başladı sonra devamı geldi doktor bi sıkıntı yok dedi ama daha önce kaybım olduğu için korkuyorum böyle olup düzelen var mı progestan kullanıyorum suan
BTAU ygmrgzrn canım 10. Haftadayım 6 dan beri ara ara geliyordu bir haftadır hem kırmızı hem kahverengi kanamam var sürekli gidiyorum sıkıntı yok diyor doktor inşallah seninde yoktur dinlen bol bol.