Annesigurban doğum sonrası regl hala devam ettiği için pişik yaşıyorum :( hangi marka ped önerirsiniz veya çözümünüz var mı 40 gün kanama oluyormuş sanırım doğum sonrası
Nurr_22_22 Annesigurban 40 günden uzunda sürebilir kısa da o bünyeye bağlı ben de yoğun kanama yoktu depenti hiç kullanmadim molped gece pedi kullandım hep
ikiprensannesi53 Annesigurban depend kullan eğer ondan memnun kalmazsan orkid marka kullan onunda lohusa kulodu var
Yazmelegi_ Annesigurban ilk 2 gün falan depend kullandım sonra normal ped kullandım orkid ve molped alerji yaptığı için a101 den la belle mi neyse ondan kullandım gece olani
neslisahctnky-554 Sksjsux355-- yeni doğum yapmış birisi olarak kesinlikle hasta bezi yada depend şart kilot bezler çok rahat oluyor özellikle ilk 2 gün yoğun kanama olduğu için çok kullanışlı oluyor.
Yazmelegi_ Sksjsux355-- bence sart şu açıdan kilot gibi olduğu için taştımi çıktı mi çıkacak mı endişesi olmuyor ve benim için en rahatı dependti ve şok marketlerde var alın bisey olmaz
Sksjsux355-- neslisahctnky-554 çünkü az evvel bi ebeye denk geldim hiç gerek olmadığını söyledi lohusa pedi yada orkid gece yeterli dedi kafam karıştı
basinci- Annesigurban orkid oldum olası pişik yapar beni bu konuda tek pişik yapmayan sleepy olmuştu beni ondan çok memnun kalmıştım
Harvicell Annesigurban ben ilk günler depend kullanmıştım çok rahat oluyor eğil kalk hiç sızdırma olmuyor . Pişik konusunda da molped daha önce kullanmadım orkidin yüzeyi çok sentetik bende pişik yapıyor ben kotex naturalde çok rahat ediyorum hiç pişik vs olmuyor .
Kediannesi1 Annesigurban canpedin emici külodunu kullandım çok güzeldi memnun kaldım sonrada kotexin natureline geçtim tavsiye ederim bana diğer tüm markalar alerji yapıyor