Neslihankrhmt https://mutluresim.com/image/nx7xiS https://mutluresim.com/image/nx78k0 https://mutluresim.com/image/nx7EPl Bu ay adetim 15 gün geçti troid sorunum var ondan gecikti sandım ama gebelik testi negatif kanda da çıkmadı ama bugün pik oldu böyle acaba yumurtlamis miyim
birmucize1 Neslihankrhmt daha tam yumurtlama degil ama saatler icinde veya yarin kesin olur diye dusunuyorum yarin birdaha yap dahada koyulasirsa yumurtlama yarindir ama siliniklesirse yumurtlama sayilabilir bu
1prensesannesi__ Neslihankrhmt yarin pik olmus olur sen yine degerlendir canim her ihtimale karsi bazilari testlerde geriden gelebiliyo
_Mother_ Neslihankrhmt bu yumurtlama değil kaç gündür yapıyorum benimde aynı bu şekilde daha koyu olmasi gerekiyor
1prensesannesi__ Neslihankrhmt yani askim yumurtan catlamamis olabilir ya da benim farkliydi ben yaptigim zaman t cizgisi c den daha koyu olmuştu
_Mother_ 1prensesannesi__ yaa ben size birşey sorabilirmiyim testletimi ozelden atsam bakarmısınız arkadaşın postunu meşgul etmek istemiyorum testlerim koyulaşacakmış gibi oluyor ama tam koyulaşmadan silikleşiyor normal mi
1prensesannesi__ _Mother_ olur olur bende sana kendi testlerimi atayim bende bu ay ilk defa kullandım