Angel161023 250221 ikiz gebelik şüphesi olan biri olarak yazıyorum :) betaya göre asla belli olacak bir durum değilmiş kalp atışı duyulmadan net olmuyor
edasontr 250221 valla bennm 4 gun gecikmede 5122 cıktı ikizlermis cok yuksek gününe gore siizn kac gun gecikti
sevcan_35 250221 ikizle alakası yok çoğul gebelikle alakası olsaydı benim 4 üz 5 iz falan olurdu betam 59 binin üzerindeydi 😊
250221 edasontr 1 gün gecikti ertesi gün test yaptım evde iki tane pozitif çıktı ertesi gün test verdim pozitif çıktı 1786.4 çıktı
Nurov Benim de adetim 3 gün gecikmeyle 3075 çıktı betam ama ikiz olduğu görünürdü heralde keseyi gördük daha 5+3teyiz