Geencanne Arkadaşım hamile kalmak istiyor ama olmamıştı şimdi doktor yumurtlama bozukluğu demiş 3 aylık ilaç vermiş bilen duyan var mı ?
Handeee7997 Geencanne bendede yumurtlama bozukluğu ve kist vardı pko hastasıydım doktorlar için çok büyük bir problem değil bu rahatsızlık çocuk olur diyorlar doktorlar ama benim çocuğum olmadı 6 yıl tedavi gördüm olmadı tüp bebek yaptırdım tuttu çok şükür 🙏🏻
Geencanne Handeee7997 Allah sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin çok sevindim, bu hastalık ve kist belli olan bişeydir heralde öyle bişi olsa söylerdi sadece yumurtlama bozukluğu dedi çikolata kisti varmış bekarken