MuberraKrcn Haftada doktor kesin kız dedi bacak arasını çok net gördüm hatta fotoğrafını verdi doktor elime. 20. Haftanın başlarında tekrar kontrolüm vardı başka bir doktorda. Oda gösterdi bacak arasını. Yani bana göre yanılma olamaz. Gözümle gördüm. Ama biçok kişiden 6. Aydan sonra kız denilen bebeğin erkek olduğunu duydum. Yada hamilelik boyu kız denilen bebeğin erkek doğduğunu. Yani erkek denip kız çıkması olası geliyor çünkü kordon yanıltabilir ama kızda bu ihtimal çok düşük yani erkek bebek pipiyi saklayamaz illa görünür diye düşünüyorum böyle birşey yaşayan varmı aranızda? Kıyafetlerini yıkadım bebeğimin yerleşim yapıcam kapı süsü hediyelik vs yani sonradan yanılma olur diye tedirgin oldum açıkçası doktorlar çok netti ama
_cannil MuberraKrcn aynı duyguları paylaşıyoruz ama en iyisi detaylı ultrason beklemek ama kız deyipte yanılma çok olmuyor benim ilk kızım 17 haftada öğrenmiştim bunu net 16 haftada değişeceğini zannetmiyorum bu da kız
Aseliimmm MuberraKrcn 20 hafta iki farklı doktora gitmişsiniz kendinizde görmüşsünüz demek ki bebeğiniz kız değişme ihtimali çok düşük artık bence yinede 1 2 hafta daha bekleyip detaylıda netleştirin
Demet-Eser Bacak arasini gorduyseniz anlarsiniz kizlarda cok net belli oluyor erkek olsa cikinti belli olur kizladda o kadar cikinti olmuyor