Hatice---
Aynurkrm Normal doğum yapacaksanız kesinlikle tavsiye etmiyorum ben geçen perşembe doğum yaptım hayatımın hatasını yaptım özele gitmemekle çünkü erken doğum oldu birden oraya yönlendirildim sezeryan oldum ama bebeğimin suyu bitmesine rağmen normal için uğraştılar bebeğim şuan küvezde çok şükür durumu iyi ama tamamen rezil bir hastane ameliyat ekibine sözüm yok onlar iyiler di ama