Ahaa Sezeryan la doğum yaptığınızda kesi yerini yapıştırma yani lazer kesimmi yoksa normal mi dikiyorlar ??birde sezeryan olunca gecelige gerek varmi siz neler girdiniz havalar soğudu malum engin bilgilerinizden yararlanmak isterim
Yazmelegi_ Ahaa hastaneye bağlı kimisi estetik yapıyor kimisi normal dikiyor, sezeryan da ilk kalkış için elbise çok rahat oluyor sonrasında ise alt üst takım rahat oluyor birde kesinlikle depend alin
prensesannesi_2227 Ahaa normal estetik dikiş yapıyolar. Yani korkutmak degıl amacım fakat sonda takyolar wc gıdıyosan cıkartıyolar yanması bıraz zaman alıyo herturlu acı cekıyosun bol kahve ıcmen lazm narkozu atasın belden uyusturyolar cunku yanında kucuk ketıl götür kahve fln corap elbıse tarzı olnda gıyeblrsın pantolonda ama ag ywrı yuksek olsun kı acıtmasın hırka al yanına komposto yap kavanozda götür buyuk abdeste ckmadan gondrmyolar
Minikgebe Ahaa kurumdan kuruma değişebiliyor bu durum, en sağlıklı bilgiyi doğum yapacağınız kurumdan alabilirsiniz. Her hastanenin kullandığı malzeme , her doktorun kullandığı teknik farklı olabiliyor😊😊
Aaa122 Ahaa 3 sene önce sezaryen oldum özel hastanede yapıştırma yaptılar üzerini bantladılar 1 hafta sonra kontrole gittim bantı çıkardı krem verdi bu kadar pijama takımı giymiştim yazındı ama benim
poyrazin_annesi28 Ahaa Ben yazın doğum yaptım. İnce alt üst takım giydim. Sonrasında elbise pijama giydim. Estetik dikiş oldu yani yapistirma denen