Kizlar merhaba bişi sorabilirmiyim ?
Yaklaşık 8-12 gündür mide bulantım var ve gaz sorunum var henüz hastalanmadim yarın olmam gerekiyor ama herhangi bir belirtim yok 4 gün önce kadar test yaptım negatif çıktı sizce herhangi bir gecikmede test yapmalimiyim?