Aaa122 mavibirruya 1. Kızımın adı Ece 2. Kızım da inci bende sizin gibi öz Türkçe isimleri seviyorum anlamı var hoş ve sade 🥰
ravzae mavibirruya gerçekten isim zevkiniz çok kötü kayınpeder kayınvalide isminden kaçar herkes siz özellikle eski ağır isimlerini seçmiş gibisiniz daha naif olan isimleri koyabilirsiniz kız inci güzel erkek Aslan ve ağah güzel seçtiklerinizden🥹
Kelebekmisaliihayat mavibirruya bence bulduğunuz isimler güzel, aralarında en beğendiklerim Ezgi, İnci Göktuğ, Yiğit, Yağız Sağlıkla gelsin miniğiniz 🌸