ebruliii96 Mayis sonu haziran basi dogum yapacak olan anneler çin takvimine gore cinsiyetiniz ne cikti 😆😆😆
tugbadurmaz34 ebruliii96 bütün hurafelere göre kız bakalım ne olacak 11 aralıkta belli olacak 🥰 14+4 bu arada
tugbadurmaz34 _cannil inşallah bende 16 da gittiğimde netleşir çünkü ona göre parti yapacağım eşimle aramda
Aysoshh ebruliii96 tahmini doğum tarihi 20 Mayıs dedi cinsiyeti hep sakladı toplandı kapattı falan 😂 15+6 da kız olduğunu öğrendik bugün 16+0 olduk 🥰👼🏻 Çin takvimi yüzük testi makas bıçak hepsi kız çıkmıştı
sedanur4004 ebruliii96 doğum 7 haziran gözüküyor ama sezeryan olacağı için mayıs sonu olacak ☺ Çin takvimin de ilk gebeliğimde erkek cıkmıştı tutmuştu. Bunda kız çıkıyor doktorum da pazartesş günü yüksek ihtimal kız dedi buda tuttu 🥲💕
OguzMoms ebruliii96 Bı oğlum var çin takvimi bundada erkek gösteriyor bakalım hayirlisi artık 12+5 olduk 🙂
TugbaZmn ebruliii96 Çin ve Rus takvimi kız diyor 11+6 ultrasona göre önümüzdeki ay belli olur cinsiyeti kızımda 13 haftada %90 kız demişti doğru çıkmıştı bundada takvimler kız diyor bakalım 🙏🏼🤗🫠