Yenihamis1357 Hasan bey de ablam Yağmur hanım da arkadaşım doğum yaptı bende başka bir doktora gittim orda geçen sene boş gebelikti kese vs hiç birşey görmediği halde gördüm diyip bir süre bizi oyaladı kese de bebek de var tutunmuş dedi içimiz rahat etmedi ama İstanbul hospital de Kamil beye geldik aynı gün kese var ama bebek yok dedi kürtajımı gerçekleştirdi temiz bir iş de çıkardı hiç problem yaşamadı şimdi 18 haftalığız Kamil bey ile devam ediyorum ve çok da memnunum