15Zehra_ şimdi öncelikle sizin ihtiyaçlarınızı söyleyeyim
Sezeryan olacaksanız sondayla çıkacaksınız bu yüzden elbise şeklinde geceliği ilk ameliyat çıktıktan sonra giyerseniz rahat ederiniz( kanamanız vs olacak kalkamayacaksınız bu nedenle koyu renk tercih edebilirsiniz)
Yürüyüş sonrası üzerinizi değişirsiniz zaten. Ertesi gün taburculuk içinde ne giyecekseniz o çantanızda olmalı.
Varsa süt sağma cihazı( sütünüz gelmeyebilir memeyi uyarmak önemli, hastanelerde bulunuyor fakat evdede size lazım olabilir ilk etapta uygun yollu manuel bir şey alabilirsiniz)
Yüksek bel hamile kilodu ( normal kilot yara bölgesinde sıkıntı yaratabiliyor)
Südyen çok rahatsız ediyor bu nedenle benim tavsiyem emzirme atleti😊
İsteğe bağlı havlu alabilirsiniz. Dış fırçası peçete ıslak mendil gibi kişisel ihtiyaçlarınız, elektronik aletleriniz için şarj aleti😊
Depend diyorlar fakat bir hemşire olarak ben tavsiye etmiyorum kurumumdaki hekimlerde çok önermiyor çünkü yaranın üzerine geliyor ve enfeksiyon kaynağı , onun yerine lohusa pedi tercih edebilirsiniz😊
Klasik olarak terlik çekiminiz olacaksa aksesuar ve çekim kıyafetiniz vs😊
Bebiş için ise;
Hastane çıkışı ( 4 adet alabilirsiniz zaten tam takım oluyor onlar ihtiyaç halinde takımlardan kullanabilirsiniz. Kordon bezin dışında olduğu için kirleneniliyor sık değiştirirsiniz)
Ağız mendili
Müslin( bebişe battaniye örtersiniz ama omzunuza koyduğunuzda vs kendiniz örtmek için lazım)
Ocak bebişi 2 battaniye
10 adet bez
Emzik biberon ve ne olur ne olmaz mama
Pamuk( ıslak mendil kullanacaksanız ıslak mendil)
Emzirme yastığı büyük kolaylık oluyor o halsizlikle😅
Ağız mendili bebişe
Ve yine tercihe bağlı çekim vs olscaksa özel kıyafet süslemeleri vs😊
Aklıma gelenler bunlar takıldığınız bir şey olursa sorabilirsiniz😊