_cannil _5252 canım benim de kaşığım arıyordu 16 haftada gittim mantar enfeksiyonu olmuşum bu hamilelikte akıntı normal ama ayaklarını üşütme dikkat et birde muhakkak doktor git bana rahım ağzına baktı kaşığım ağrıyor deyince