Didemcann Kızlar son 1 saattir aşırı aşşagıda hissediyorum sanki her hareketinde altıma kaçıracakmışım gibi oluyor bebek zaten aşırı hareketli her an suyum gelecekmiş gibi normal mi?
ElifKarata Didemcann aynıyız 30+1 bende de durum öyle sanki vajinamin içinde ayakları tersti ama benm ondan demişti doktor 😊😇
1erkekkannesiiii Didemcann son ultrason muayenen nasıldı? Sorun yoksa yoktur canım ağırlaşıyor çünkü normal
Didemcann 1erkekkannesiiii gayet iyiydi açıkçası sormadım bebek pozisyon aldı mı diye çünkü 28 di erkendir diye
Didemcann Nur_50 zaten kafası sanki yukarda gibi hala son kontrolümde 28 haftalık olduğum için erken di sormadım 2 haftaya randevum var bakalım ne diyecek
Kuzeyozum Didemcann ay 3 gündür post açıyorum kimse cevaplamıyor 3 gündür aynı şeyi hissediyorum bekliyorum acile gittim gidicem kendimi zor tutuyorum sanki alttan çıkıcak:(
Didemcann Kuzeyozum gidersen bana da bilgi ver genelde yazanlar makat geliş diyor 🤷♀️ bende korktum bi sorayım dedim🥲
1erkekkannesiiii Didemcann başı aşağıya inmiştir canım muhtemelen iyiyse sorun etme 30. Haftamdan sonra bende öyleydim hep aşağıdaydı tuvaletten cıkamıyodum gülerken kaçıyordu 😂😂😂
ElifKarata Didemcann benmki donmesede olur ya 🤣🤣😂 takılsın kafasına göre mecburi sezaryen olcam çünkü
Didemcann Kuzeyozum ayyy benimde 2 haftam var daha bende düne kadar gayet iyiydim daha yeni böyle oldu şaşırdım diğer gebeliğimde hiç böyle bir sorun yaşamadım
Nur_50 Didemcann döner içini ferah tut doktorum kordonu kontrol etmişti dedi %1 ihtimal dönmez dediği gibide oldu
Dileksue Didemcann benimde öyleydi ayagı cıkcak sanıyordum şimdi 34. Haftadıyz döndü bebek bu seferde yürüyemez oldum kafası ağırlık yapıyor