Merhaba arkadaşlar, 37+4 haftalık hamileyim. Akşam yemeği yedikten hemen sonra 5 dk geçmeden tüm yediklerimi çıkardım daha sonra çamaşırımın sırılsıklam olduğunu fark ettim ve suyum geldi diye düşünerek doktorumla iletişime geçtim. Hastaneye gitmemi orada hemşirelerin kontrol edeceğini söyledi. Hemşire alttan muayene etti kese sağlam, su değil idrar olabilir açıklığınız yok dedi. Ama doktorumun hemşiresi de su olduğunu iddia ediyor. Kime inanacağımı şaşırdım