Benazir_507 Merhaba gebelikte grip aşısı yapmak gerekir mi? Bir programda doktor 2. Ve 3. Trimester de olanlar %100 yapmalı aksi halde grip ilerler iltihaplanma olursa bebeğe de geçer bebek bunu kaldıramayabilir diyordu.
tugbadurmaz34 Benazir_507 bende merak ediyorum öncelikli risk grubunda görünüyoruz kayınvalidem sağolsun parasını göndermiş hasta olmayayım aşıyı olayım diye ama daha doktor kontrolüme 12 gün var bekleyeceğim