Melek2845 Hafta olması şart mı sebebi ne ben biraz daha durmasını istiyorum ne sakıncası olabilir. Kendi istegiyle bu süreci uzatan var mi aranizda
Mervekaram22 Melek2845 bebek 37. Haftada çiğer gelişimini tamamlıyor ama ne olur be olmaz 1 hafta daha bekliyorlar böyle biliyorum ben 😊
likesah Melek2845 38. Hafta olması sart degil ki 39. Haftada da yapiliyor. Benim her sey yolunda giderse 39. Haftada olacakti ancak kizim biraz acele ediyor o yuzden erkene alinma ihtimali var su an.
Birbahargunu Melek2845 benim doktorum 39+0 da yapıyor kendiniz de talep edebilirsiniz birçok doktor öyle yapiyor artık
QueenMother Melek2845 tam bi bilgim yok ama bebek kanala girmeden ağrılar başlamadan almak istiyorlar galiba
Esra2288 Melek2845 bende planlı sezeryan oldum 39+2 de doktorum içerde ne kadar dursa o kadar iyidir demişti
TheMother Melek2845 instagram da takip ettiğim bir kadın 40.haftaya kadar beklediğini dile getirmişti benim de ikinci sezeryanım olacak niyetim bebeğim gelmek isteyene kadar beklemek doktorum tam netleşmediği ve daha vaktim olduğu için konuşmadım bu konuyu