Huzurunannesi Ya ben 3 aylık hamileyim her ay belli zamanlarda kahverengi akıntı oluyor her defasında doktora gidiyorum bi sorun yok iğne veriyor sonra geçiyor sizde yaşadınız mı bilgilendirirseniz sevinirim
Huzurunannesi shtngstr Keşke benmde öyle olsa her defasında birşey olmadığını söylüyor bakıyoruz Allah’a şükür hareketli ama adet zamanlarımda oluyor
Huzurunannesi deletedmom6295 Genellikle evet doktor bir soru. Yok diyor yerleşmeye çalışıyor diyor ama
deletedmom6295 Huzurunannesi bazı kadınlarda adet zamanı düzenli lekelenme oluyormuş. fizyolojimiz gerçekten çok enteresan. doktorunuza güvenin gerisi zaten sağlıkla gelir🙏🏻
Deletedmom128 Deletedmom128 Başka bir doktora daha kontrole gidin bence. Kahverengi leke normal değil. İlaç da başlatması gerekebilir.