dilann27 Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim ama doktorum bebeğin kilosunun geride olduğunu söyledi(1800gr). Ben kaşar, süt vb. Bebeğe kilo aldıracak herşeyi yiyorum. Tavsiye edeceğiniz herhangi bir şey var mı? Korkmalı mıyım?
Ssutaa Ayy aynıyız bende 34 te gittim 1830 gr dedi o kadar üzülüyorum ki aslında günlük muzumu yumurtamı hiç eksik etmem ama bir türlü kilo almıyor doktor benim minyonluğumdan kaynaklandığını söyledi ama içim rahat etmiyor sanki 😔 Karın çevresi haftasına göre 2 hafta geriden geliyor baş çevresi 1 hafta ileriden gidiyor. Doktor sorun olmadığını söyledi.
Lilysa Ssutaa üzmeyin kendinizi ben de doguma kadar ayniydim karnı hep iki hafta geriden kafası bir hafta ileriden geliyordu. 18 kasımda dogum yaptım hiçbir sorun yok çok şükür
ozlemoby @Ssutaa bende aynı durumdayım, çok kafama takıyorum düşünmemeye çalışıyorum ama elimde olmadan yine kendimi araştırırken buluyorum maalesef. Karın ve fl ölçümü 2 hafta kafası 1 hafta geride. Ama doktor bütün ölçümleriyle geri olduğu için minyon bi bebek olacağını söylüyor. 🥺
Melissa_61 Kızlar geçen hafta bende gittim 34 haftaydım 2 kg doktor 2 hafta geriden geliyor dedi eğer devam ederse erken alabiliriz falan dedi bir haftadır yemediğim kalmadı. Bugün gittim 2700 olmuş iyi gayet dedi doktor bende çok kafama taktım bir haftadır ama düzelir Allah’ın izniyle beslenmenize dikkat edin süt yumurta muz balık kaşar bunları tükettim ben
Birannis Bende 36 yim dün gittim 34 le uyumlu dedi 2 hafta gerilik varmış 2600 gr gebelik zehirlenmesi olabilir dedi ama değilmiş şükür aslında bana göre gayet iyi çünkü ilk kızımda 3 kilo doğmuştu 3 haftada 400 gr almış ama ölçüm olarak geri çıktığı için takibe alcam seni dedi haftaya yine gideceğim genetik te oluyor kilo durumu üzülmeyin fazla
Youngmotherr Birannis benim oğlum 36 da 2486 çıkmıştı 1 haftada sadece 10 gr almıştı doktorum almak istemişti doktor değiştim 38 3bin küstdu 40+3 de 3520 gr doğurdum ultrasonla alakalı da olabiliyor