Kızlar selam🤍 Bundan 1 ay önce saçımı boyattım, ombre yaptırdım. Yaptırdığından kısa bir süre sonra saçlarımda aşırı dökülme başladı, resmen saçıma dokunmaya korkuyorum, tarayıp duş almaya korkar oldum. Boyadan mı kaynaklı hiç bilmiyorum. Ayrıca saçlarım duştan sonra resmen taranmıyor yarım saat uğraşıyorum çok rahat. Kullanmadığım ne saç kremi kaldı, ne de sıvı saç kremleri.🫠 Çok rahatsız ediyor bu durum beni. Bir de 3 aylık kızım var saç tellerim bazen eline dolanıyor🥺 Ben bu durumu nasıl çözebilirim? Başına gelen var mı veya öneride bulunabilecek olan? Çok seviniriiim.🙏🏻🫶🏻