Tazeanne68 Pltkbra genelde çatlama olacağı zaman ağrı oluyor yumurta büyüyüp geliştiği için yumurtaliktan saliniyor artık o yüzden ağrı oluyor kimisinde küçük lekelenme de olabiliyormuş korkma normal Bi durum
Gkce27 Pltkbra yumurta çatşadığı zaman oluyor o ağrı aynıaını ben de yaşıyorum çok ağrım oluyor önceden lekelenme de oluyordu
Tazeanne68 Pltkbra normal korkma lekelenme de olabiliyormus bebek düşünüyorsan değerlendir bu zamanları üç gün üst üste
Pltkbra Evet ıstıyorum ıkı tane oglum var bırı 11 bırı 9yasında üçüncüyü ıstıyoruz ıkı senedir 3 defa düşük yaptım kürtajla sonuçlandı gereklı tedavılerı oldum sımdı tekrar düşünüyoruz Insallah bu sefer sıkıntısız olur