Valla benim doktorum bana hiç sormadı bile yaptırmak ister misin diye direk yapıcaz dedi bir şeyi gerekli görüyorsa bana sormaz danışmaz bende doktoruma bu yüzden çok güveniyorum ne derse yapıyorum mesela 2 li tarama testi yaptır dedi yaptırdım çok şükür sonuçlar temiz çıktı ve 3lü tarama testine gerek görmedi onu yaptırmadım. Doktorunuz yaptır diyorsa gerekli görüyorsa bence yaptırmalısınız..