Deyzi_2009 bende 8 ay sonra gördüm ilk adetimi. Çok da rahattı sanki bir hamilelik dönemi daha atlatmış gibi 😄 Emzirirken bir de sıcaklarda falan adet görmek iyice afakanlar bastırıyordu. Geç olması işime gelmişti açıkçası. Kişiden kişiye göre değişir tabi.