Benim yavrumunda gelişimi o haftalarda 3 hafta önden gidiyordu doktor biraz iri dedi böyle giderse normal doğum yapamazsın dedi. Ekmek reçel tatlı meyve vb şeyleri kısıtla dedi ben ekmeği ve meyveyi çok yiyordum 1 ay dikkat ettim gelişimi normale döndü sizde yediklerinize dikkat edin bol bol dua edin 😇