Melihali Göğsümde ve bacaklarımda su şekil yaralar cıktı ve cok fazla kaşınıyor aglıyorum sinirden uyutmuyor da randevu aldım ama 5günüm var daha nasıl gecer neden olur bilen varmı https://mutluresim.com/image/nxW4Jg
basinci- Melihali uyuz olabilir 😞 geçen ay bende de oldu vücudum çok hassas birde kaşıdığım yerler mosmor oluyordu uyuz dediler 3 günlük tedavi verdiler 1 hafta ara ile 3er gün tekrarladım çok şükür geçti sonunda
Minigiim-vebenn52 Kaşıma daha kötü olur Allah Allah neymiş ki acaba krem sür bari kaşınmasın ve en kısa zamanda doktora git sadece gece mi oluyo yoksa gündüz de öylemi
Melihali Minigiim-vebenn52 gece gündüz cok fazla oluyor travazol krem sürsem bişey olur mu acaba sormadan da birşey yapmak istemiyorum
MihribanErdem emirasafMom 😂😂 bende Çağan Alp koymak istiyorum kaynanam da yaşlılar söyleyemez diyor Alp desinler o zaman dedim gücendi valla kendi bilir 😂
Minigiim-vebenn52 Melihali bence sormadan bişi yapma daha kötüde olabilir Varsa vazelin sür en azından kasınmayı biraz alır Soğuk su falan tut Doktora git yarın bence ya da sağlık ocağına git hemen iki dakka