Tibmer https://mutluresim.com/image/nxWJnj Minnagimi doktor kıza benzetti kızlar sizde durumlar ne🥰 bebisleriniz ne durumda
Yavru-kus Tibmer ay bende çok kız istiyorum bende şuan 12+3 oldum bu ultrason geçen haftanın sanki sizin ultrasona çok benziyor 🥰 https://mutluresim.com/image/nxu6hg
Tibmer Boyları kaç cm olmuş benimkisi 12 cm olmis ve çok hareketliydi bir ay sonraya randevu verdi ikili tarama testine girdik şimdilik durumlar böyle sizler de durumlar nasıl🥰
Tibmer Yagmurakyurek yüzde 51 kıza benziyor dedi o yüzden sordum yani nstsi kıza benziyor dedi bakalım ben şimdiden kız bebek kiyafetlerine bakmaya başladım erkenmi davranıyorum yani
Yagmurakyurek Tibmer ben 16haftada erkeğe benzior demişti 20haftamda net erkek kesin erkek demişti kesin demeden kıyafete başlama ama.cok hevesin varsa zibidin al sadece bol bol kusmuk bezi falan al ama kıyafet için çok erken
Tibmer ozgehanim bir tane oğlum var birde kızım olsun çok istiyorum hani biraz da hevesliyim doktor da öyle diyince net değil umutlanma yinede ama kıza benziyor diyince sevindim bir an ne bileyim
Tibmer Yagmurakyurek ya şimdi benim bir tane oğlum var aynı haftalarda doktor erkeğe benziyor demişti ve erkek oldu gerçekten aynı doktora gidiyorum tekrar o yüzden acaba bunda da kesinlik olusurmu diye düşündüm bı an ne bileyim
Yagmurakyurek Tibmer olsun haftası çok erken yanılma payı yüksek olabilir 16ya kadar biraz bekle bakim
Yagmurakyurek Tibmer uygulamaya göre 27+5im ben oğlum olacak şubata doğumum doktorum 3gun önden gitigini söyledi bide bebeğin