damlanur940 kimyasal olup olmadığını 2 gün sonra tekrar beta vererek artış 2 katına yakın olup olmadığına bakarak anlayabilirsiniz ilk betaniz sağlıklı gebelik olup olmadığını belli etmez bende 23 le öğrenmiştim 2 gün sonra aynı yerde aynı saatte tekrar beta baktırın🫶🏻