Elanur34 6 haftalik gebeyim betam 2140 ama lekelenme var çok değil sadece silince oluyor yoksa iç camasirima geçmiyor normal mi sizce
Bsraakgll0 Elanur34 bende de aynısı var beta hcgm 2126 6+0 dayım peçeteye lekem geliyor çok endişeliyim
Beyzacpr Elanur34 ilk önce kahverengi akıntıyla başlayıp kırmızı oluyo düşük oluyor çoğu zaman fakat bende yasadm 10 gün boynca lekelenmem oldu devlet çok önlem almıyor ama özelde progestan düşük önleyici iğne felan veriyorlar
Zeybal_24 Benim de ilk öyleydi direk doktora gidince sonradan pembe olabilir benim öyle oldu kaybettim doktor Protestan vs verir benimki önemsemedi telaş etmeyin kendinize stres yapmayın
Bsraakgll0 Elanur34 şimdi doktordan çıktım keseyi gördüm 1 hafta sonra kalp atılı için gel bi sorun yok dedi canım şükür☺️
Bsraakgll0 Elanur34 lekelenmeye çok normal dedi hatta adet ağrısı gibi ağrın olursada çok normal dedi kırmızı kanaman olursa ara beni dedi
Sergul1425 Bsraakgll0 bnm de bugün 7+0 oldu pazar gününden beri ara ara lekelenme oluyo bnde kalp atışını duydum ama korkuyorum yine de
Bsraakgll0 Sergul1425 kalp atışını dıyduysan canım endişelenme normal dedi doktor ki ben daha duymadım bile
Bsraakgll0 Elanur34 normal olduğunu yerleşme kanaması görebileceğimi söyledi birde ben vajinal ultrosonda kese görüntülüyoruz rahmim tersmiş o yüzden vajinal ultrosonda hafif lekelenmeye sebep olabilir dedi parlak kırmızı kanaman olmadıktan sonra lekelenmede sprun yok dedi