Esomami erken gelebilir dedi doktor ufak kasılmalar başlamış rahimde incelme var dedi igne ve ilaç verdi içerde biraz daha tutalım diye ama şu agrılar yogunlaşınca korkuyorum acabamı diye, yoksa herkezdeki normal durum böylede benmi evham yapıyorum acaba dedim😓🙏🏻