-ezgi-- Merhaba, daha yepyeni bir gebeyim. Doktorum 4 haftalık falandır dedi. Bu dönemde neye dikkat etmeliyim?
Demet_parlak49 -ezgi-- hayırlı olsun Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah bol bol dinlen uzan bide eşinle asla ilişkiye girme düşük oluyor yoksa
Sbhtzmn -ezgi-- bende 4 haftalık hamileyim 🥰 bulantın fln var mı ? Beslenmene dikkat et folik asit fln kullanıyomusun
Odalu Ağır kaldırmamaya özen gösterin, hareketlerinizi dikkat edin bolca dinlenin ki rahat geçsin.hatirlu olsun inşallah sağlıkla alırsınız kucağına 🤲
iremsz Demet_parlak49 doktor yasak koymuyorsa kafamıza göre her ilişki düşük yapar diyemeyiz korkutmayalım kimseyi kimsenin de yatak işlerine karışmayalım bence iyi niyetle yazdığınızı biliyorum ama bilimsel konuşmak daha önemli gibi geliyor
Demet_parlak49 iremsz canım her doktor ilk haftalar bırakmıyor ben ilk hamileliğimde bundan dolayı kanama gmrdüm sonra da zaten düşük oldu
Fdmeylm2 -ezgi-- Allahın izniyle bir şey olmaz yine de aralarda dinlenmeye bak akşam bol bol dinlen 🥰
-ezgi-- Sbhtzmn bulantım henüz yok çok şükür. Folik asit kullanıyorum. Aşırı halsizlik ve alınganlık hali var eşime de çok yansıtıyorum sende var mı bu durumlar 🥲
dhbetul Bol su iç canım. Şişkinlik ödem çok oluyor ilk dönem. Mide yanması olmuştu bende 6dan sonra bişey yememeye dikkat ediyorum şükür geçti. Kendini çok yoracak şeyler yapma ama sanki hastaymışsın gibi de davranma bir şey olmaz inşallah 🥰
-ezgi-- dhbetul çalışıyorum ya dinlenmeye pek vaktim olmuyor aslında nasıl yapacağım bilmiyorum hayırlısı inşAllahh