2650-Fatma 1 hafta önce doktora gittim rahim yumuşaması var dedı, 3 gün önce yıne gittim yine sadece rahim yumuşaması var dedi … Ama bi belirti yok bebek 2+1 ev yaptı kendine sanırım orda yaşayacak…
Mom_83 2650-Fatma bende 39. Haftadayim dün gittim rahim hazır değil dedi doktorum bende sanki hiç doğmayacakmıs gibi hissediyorum 🥲
fatos2404 2650-Fatma ay bende böyle geç doğurmak istiyorum valla ablam gelecek o gelmeden doğurmak istemiyorum 😂
2650-Fatma Mom_83 aynı şekild bende … 34 te herşeyi hazırladım gebe okulunda öyle söylemişlerdi günler geçmiyor şimdi
2650-Fatma fatos2404 pasif bi insan değilim ev içinde sürekli hareketiyim ama niye böyle oldu anlamadım
fatos2404 2650-Fatma ev içi aslında çokta bişey değiştirmiyor ben oğlumda sokakta doğurmaktan korkuyordum o kadar çok yürüyüş yapardım ve egzersiz ki 37+6’da doğdu bekletmedi beni ama bu beklesin biraz içerde istiyorum 😂