Ay benimde doktorum dün uyardı suyum fazlaymış şeker çok tüketmişsin bir süre kesmen gerek dedi karbonhidrat da tüketme falan dedi ne yicem diyorum şimdi birde iştahımız çok açık oluyor malum ben 33deyim ama sürekli bişeyler yemek istiyorum deneyimli hamişler yazarsa bilgilenelim