beyza18 selamlar 5 buçuk haftalık hamileyim yemek yedikten sonra inanılmaz bir rahatsızlık hissediyorum karnım çatlayacakmış gibi şişiyor nefes alamıyorum resmen normal mi bu 😫
Kelebekks1 beyza18 bende 5bucuk haftalıgım tuvalete gitmekten ve acıkmaktan baska belirtim yok sadece bugun yerimden kalkmadım asırı halsizm
-ezgi-- Merhaba, ben de 4-5 haftalık gebeyim ve evet aynısını ben de yaşıyorum bir de üstüne aşırı ağırlık çöküyor o an uyumak istiyorum..
Ayse_gul46 2 aylık gebeyim 3 kilo almışım bende yemekten sonra şişkinlik hissediyorum hamilelikden önce ne yiyorsam aynısını yiyorum bende anlamış değilim galiba sindirim sistemimiz yavaşladığı için oluyor bu şişkinlik
hshdjssdh Kızlar bende mide bulantısı ve gaz sorunu var karnımı sis gibi hissediyorum bazen carpintim oluyor gibi oluyor bazende baş dönmem oluyor 8-12 gündür var ve yarın adet olmam gerek adetimin geçilmesini beklemelimiyim