Arkadaşlar bende 36 +4 de doğum yaptım yarin7 gün olucak benimkindede solunum skntisi vardı bayadir kendisi alıp veriyor özel hastande sadece oksijn desteği veriyolrms azcicik bana soylnn bu para için yaparlarmi bilmiyorum hiç bir skntisi yok nasik yol izlemlym emzirtmiyolr