Lavinya_21 Kızlar ablam tüp Bebek tadavisine başladı yeni, ve igne kullandıktan sonra sanki igne dagılmıyor, toplanıyor karnımın içinde dedi. Sormamı ıstedı. İgne kullananlar neden Boyle oluyor normal bir durum mu bu